Fredag.

Mitt jävla huvud dödar mig! Fasen så jobbigt alltså.. Inge piller i världen verkar fungera..

Idag har jag gjort min sista arbetsdag på ett tag. Väldigt efterlängtat. Hoppas jag hamnar på bättre tankar snart så jag kan njuta av ledigheten, just nu känns det bara jobbigt att inte ha massa annat att tänka på. Jaja, dagen var väl som vanligt. Precis när jag höll på börja grina, ögonen tårades verkligen, så kom Annica (Nica) och Ada till undsättning. De hjälpte mig en stund med de värsta, och jag är evigt tacksam för det. Inte lätt att ha tusen saker att göra, samtidigt som man har tusen andra saker i huvudet. Känner mig ganska splittrad. Sen brak-huvudvärk på det. Suck. Men den hjälpen var guld värd!

Slutet av dagen blev lite lugnare och chefen kom in och jobbade. Fick ett levnadsråd av honom också (får många tips och råd nu mera..) Haha, jag kan inte låta bli att le när jag får höra alla möjliga råd!

"I kärlek är allt tillåtet. Och krig. Och Rally VM!" Ja, den gillade jag =)

I övrigt så har jag hämtat hem min cykel från cykelaffären i hsnd också. Och han må vara världen snällaste och gulligaste och bästa och hej och hå, MEN FAN VA DYYYYRT! Okej, han är tydligen superbillig om man jämför med andra. Men jag känner mig ruinerad. Han tömde min börs bara sådär. Tacktack.. Skulle nästan hellre köpa en ny cykel. För så bra är inte min. Men nu verkar han ju ha bytt ut varje pryl som gick att byta ut på den. Tacktack..

Jaja, nu ska jag snart äta middag och sen ska jag tyvärr tillbaka till mitt jobb en kortis. Efter 9 timmar känns det inte så roligt. Men har man inte huvudet med sig så.. Sen ska jag antingen dö framför en film som säkert kommer vara jättetrist, eller börja med någon ny bok som jag ändå inte kommer att ha koncentrationen att läsa. När jag har för mycket i huvudet kan jag sitta och läsa samma meningar om och om igen och ändå inte fatta vad jag läst.

Uppdatering kommer väl.

Puss min blomma!

-

Fasen, nu är det redan kört. Igen. Jag orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0