Pic och plock.

Såhär kan jag bara inte gå runt. Att inte få lyfta ett finger,
bara ta det lugnt, inte anstränga sig, sova i tid, sova länge,
äta nyttigt, bla bla bla. JAG DÖR AV TRÅK!

Inatt var det storm vilket gjorde att jag låg vaken typ 2 timmar mitt i natten, sen imorse var jag klarvaken alldeles för tidigt. Det gör att dagarna blir sååååååååå långa. Kan ju inte göra något alls som skulle kunna få tiden att gå. Det enda som händer är att jag börjar oroa mig.Jag vet att det inte alls är möjligt, egentligen. Men jag har haft den känslan ett tag nu. Sen känner jag mig bara dum om jag skulle kolla upp det nu. Ååhh.. Om det bara kunde bli lite bättre väder så skulle jag kunna börja fota lite igen. Det är ju inte ansträngande. Istället sitter jag inne och mekar med alla bilder jag redan har. JAG HAR FÖR MYCKET FRITID JUST NU.  Nae, nu ska jag ta och fara och storhandla. Määängder med frukt och grönsaker. Vitaminer behöver jag visst. Och det får tiden att gå lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0