Spank me?

Så gött!

Ikväll har varit en mysig kväll. Vi har ätit supergod middag, druckit hallonsoda, ätit efterrätt och druckit sånt där pressat kaffe och sen avslutade vi med glögg. Slötittade lite på teve och upptäckte att Johnny Depp faktiskt kan vara snuskigt snygg. Jag funderar på att erbjuda honom en dejt.. Sen avslutades kvällen i köket. Supermysig kväll. Älskar den lägenheten med öppen spis och tända ljus överallt.. Där kan jag tänka mig att bo. Lisa flyttar ju ihop med Marcus efter årsskiftet, så får jag för mig att dubbla min hyra, så why not?

Lite läskigt var det att cykla hem genom stan sen i mörkret. Det tog väl ungefär max 7 minuter, men lite läskigt ändå. Fulla människor, mörka gator och läskiga buskar. Kan inte låta bli att bli rädd att någon ska flyga på mig, eller anfalla när jag låser cykeln eller så. Jag ska börja ha alarmet i jackfickan. Hur man nu ska hinna slita upp ett sånt ifall det krisar...

Hur som helst en bra kväll. Jag fick dessutom ett par ursnygga Björn Borg trosor bara sådär. Jag glömde till och med och fråga varför jag fick dom, jag blev bara så glad! Prövade dom direkt, och jag är kär! Tack Lisa! Och sen avslutar jag detta inlägg och denna kväll med att påpeka; Om det någonsin kommer en dag, då någon skulle få för sig att "daska" mig i ansiktet med sin "allra heligaste", då skulle jag garanterat först dö, och sen skulle jag säga upp all typ av kontakt med alla av det motsatta könet.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0