Lite tråkig info.

Goddagens.

För det första så la killen som hjälpte mig att spärra upp telefonen och fixa MMS inställningarna på Telia igår in sitt nummer på min telefon. Svar nej, jag kände inga vibbar! För den andra så är jag äckligt trött idag och somnade nästan under lektionen imorse. Sen finns det treor och fyror och allt möjigt också.

Men nu har jag iallafall börjat exprimentera som fasicken med mina tänder! Har man haft tandställning hela barndomen, så blir man lätt lite fixerad. Så nu jäklar ska jag kosta på mig ett prima leende, om nu allt går vägen. Var där idag och ska dit på torsdag och nästa torsdag igen. Har ingen aning hur långt jag kommer driva detta, och var det kommer sluta. Men nu när man har tagit sig halvvägs så =)

Sen har det väl inte hänt så mycket mer roligt. Jag och Emma ska till nån hemlig försäljningsgrej i någon hemlig lokal klockan 5 och köpa lite hemliga grejer, haha. Näe jag har ingen aning, men vi ska dit iallafall. Sen efter det så planerar jag att springa till Maxi och köpa godis, och sen springa hem och plugga lite och se på teve. Somna sådär tidigt hade jag tänkt. Imorgon börjar jag inte förrän 13, och det känns lovely.

Take a look på mina gaddar, för förhoppningsvis ska dom bli snyggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0