Nån som vill sälja en tv typ gratis?!

Idag har jag läst och varit duktig. På ena boken hade jag antecknat att bara slutet av boken var viktig, trots att det står att man ska läsa hela. Det betyder att jag skummat och läst ungefär var 4:de sida halva den boken. Kan man klara tentan då tro?  Och  boken jag läst ut minns jag inte ett fnatt av. Förutom att man bör sopsortera. Men de visste jag redan.

Jag fick ett ryck imorse också! Jag blev heeelt 100% säker på att det är Mars och trodde att jag missat en viktig redovisning imorse klockan 9. Så jag ringde Björn och blev tokig för att han trodde att jag ljög och hittade på, men näe. Jag varken ljög eller hittade på, jag trodde bara att det var Mars! Det är inte så lätt hela tiden..

Igår kom tydligen Erik hem vilket han hållit hemligt om, så ikväll ska vi ut på en walk. Jag tänkte att jag skulle försöka gulla lite så jag får behålla teven ett tag till. Jag menar, vem har råd med en ny teve bara sådär?! Jag tror dock inte att jag kommer att lyckas, och det suger.. Han vill ha den redan "på ett tag". Fuck! Det ska bli kul att ses iallafall, det var ju som ett tag sen nu!

Näe, nu uppryckning! Kanske skulle man äta lite blodpudding innan man fortsätter att spåna lite böcker. Jag känner faktiskt suget. Fast egentligen känner jag ju suget för ALLT utom att just spåna i mina böcker. Typiskt det där.. Idag måste jag dessutom ge mig själv en snabbkurs i långdskidåkning i mitt huvud. Vilket jäkla skämt att det ENBART är skidåkning exakt varje lektion utom 3 under den tid jag har min praktik! Huuuur håller man i en sån lektion? Gull nån?


Näe. Skärpning nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0