en kurs hit eller dit..

Hipps vipps vad det händer grejjer. Imorgon klockan 10.00 ska jag plötsligt på en kursitroduktion för en distanskurs som heter friluftsliv och ledarskap. Trots att jag är dödligt skolless har jag alltså helt plötsligt fått för mig att läsa en distanskurs mitt i allt. Kanske. Ja, vi får väl se hur mycket det krockar med den utbildning jag läser nu och ifall det känns för mycket så hoppar jag bara av distanskursen. Min mamma sa idag att jag blir förslöad av den extremt långsamma studietakt som vi har nu och att det är därför jag bara skjuter upp allt, vilket faktiskt är sant. Ska man plugga så behöver man faktiskt lite press på sig iallafall. Kanske är det bra att läsa lite dubbelt och omlott.

Vi ser väl. Men imorgon börjar jag med kursitrot och på torsdag så ska vi klättra klättervägg och paddla kajak. Inte helt fel! Man kan ju passa på att roa sig när man får iallafall! Och lite extra högskolepoäng har ju ingen dött  av ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0