YOU CAN DO THIS!!

Jag börjar faktiskt må bättre! Yes! Förhoppningsvis slipper jag VC i veckan och kan njuta av att vara frisk förutom några stygn längst in i munnen framöver. Emma har varit här och vi fick skratta och prata lite tjejsnack vilket gjorde susen. Dessutom så har jag laddat lite (fysiskt iaf!) inför morgondagen. Två portioner glass, massor av mackor och ägg och sen lite frukt på det. Nu ska jag väl klara mig utan mat ett tag framöver =)

Okej, ladda ladda ladda ladda nu! Och hoppas att jag får hålla mig frisk i övrigt!


(bara för att den här bilden gör mig så glad!)


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha skön bild. Snacka om att ta i från tårna :P

2010-11-03 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0