Godnatt fyllesvin

Ikväll har vi gjort egna hamburgare, ja alltså egna EGNA hamburgare, till middag. Fy faaaeen va gött! Sen åkte jag till brudarna för Idol-kväll och Joel har haft sina pojkar här hemma. Jag kom just hem och de dricker öl, sjunger och har rosa kläder på sig. Rosa-kväll på Corona ikväll? Av någon anledning tror jag att min man lite lätt glömde hur han lovade min mormor att plocka svamp tidigt imorgonbitti. Hoho! Själv är jag inte alls så sugen på att plocka svamp, men han tyckte det lät sååååå roligt! Hmm?

Jag är trött. Trött så trött så trött.. Innan middagen blev det gym och ett spinningpass och inget kan få mig så trött som ett spinningpass. Jag hatar spinning. HATAR. Varje minut är en plåga och allt jag tänker på under passet är "aldrig mer aldrig mer aldrig mer aldrig mer" medan jag glor på klockan. Ändå sitter jag där på cykeln lite nu och då. Plågar mig själv, och dessutom är jag sen död resten av dagen och kvällen.

Ohh, ni skulle varit här nu! Pojkarna sjunger och skrålar så det skakar i rutorna och jag önskar jag kunde säga att det lät bra.. men istället kan jag knappt hålla mig från att skratta här i sovrummet. Känns bäst att hålla sig lite undan en kväll som denna ;)

Nu ska jag krypa i sängs.. det är som sagt svampplockning med mormor imorgonbitti och en av oss ska ju kunna köra bilen ut till Tavelsjö! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0