1 2 3

Ibland får man verkligen stå sitt kast när man ska vara julhändig alltså... Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på julhandling, pyssel och inslagning i år! I år har jag nämligen försökt vara lite mer.. personlig? med mina klappar. Det har dock resulterat i väldigt många timmars knåpande, funderande, strosande på stan, pysslande.. Att slå in alla klappar tog mig nästan 3 timmar nu på morgonen! Men nöjd är jag =)

Nu har jag tryckt i mig lite lunch innan dammsugaren ska få ta sig en runda här hemma. Sen blir det lite sista-minuten nere i stan innan musklerna ska få sig en sista omgång på Iksu innan julen. Inatt när Joel åker norröver tänkte jag flytta till Obbola, och där blir det lite knepigare med träningsbiten. I källaren har vi ett fritidsrum vid bastun där det hänger en boxningspåse, några hantlar och några stänger. Jag antar att det är där jag får träna under julen - någon skidåkning blir det nämligen inte utan snö..

Ösregn på Gotland!



Mitt hjärta!



Turkey med familyn!



Sommarprommis i träsket!



" Karolinas första nyår spenderade hon två veckor gammal med
mormor och morfar medan mamma och pappa var på fest hos Katarina"


Ja, så står det i Boken om mig om min första nyårsafton! Haha..
--> Mor och Far på kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0