hjärta

Jag saknar min sambo idag ♥♥. Familj och släkt i all ära, men det är skönt att krypa ner i en varm famn när alla gått hem. Ikväll har jag, mamma och Calle legat i samma soffa och haft fotmassage medan vi sett film. Det är det vanliga hos familjen L! Alla är helt besatt av fysisk kontakt och de flesta kvällar slutar med fotmassage, ryggmassage eller kli!

Nu har jag krupit ner under täcket. Sover i Johannas säng denna jul och måste säga att den är fantastiskt skön! Imorgon börjar vardagen krypa sig på igen.. Jag ska både till sjukgymnasten och till läkaren.. Sen ska jag hämta min telefon på lagning, en resebok på biblioteket och träna på Iksu! Jag har faktiskt hållit igång träningen hyffsat här i Obbola med. Med raska promenader, några olika hantlar och en hel massa armhävningar och situps kommer man ganska långt. Hemmagym i all ära!

Nu kurrar magen, men jag ska försöka somna ändå. Jag är oftast först för lat för att gå upp och äta något, men efter att sedan ha snurrat en evighet går jag upp ändå. Latmask kallas det för.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0