ishalka

Gissa vem som klev upp 7.09 imorse för att se julkalendern och lucia? JAAAG! Alltså årets julkalender är nog den bästa på lääääänge. Både jag och Joel sitter klistrad framför teven varje avsnitt!

Här hemma är det inte julefrid längre. Det är ösregn och svinhalkigt. Ute var det isbana imorse när jag skulle till VC och jag fick lov att dra cykeln uppe i snödrivorna, det gick inte ens att gå på vägen! Jag såg två cyklister som gjorde präktiga vurpor och själv var jag livrädd att ramla. 30 minuter tog det att ta sig till Ålidhem! Nu har de åtminstoned sandat ute..

Idag är dagen då jag ska göra mina intervjuer. Det känns otroligt skönt att få det bortgjort och sen kan jag bara fokusera på att skriva på heltid. Inspelningsmanicken är lånad, frågorna skrivna.. sen tar jag BUSSEN till Dragonskolan. Att vistas på vägarna är nog livsfarligt hur man än gör idag, men jag sitter nog helst i en buss trots allt.

Det är förresten okej att se trött ut. Jag håller faktiskt på att vända tillbaka dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0