jarrå!

Nu börjar jag bli laddad, snart åker vi! Min reseplan ändrades sådär på ett kick och från Koh Kradan åker vi istället till Koh Jum innan Koh Lanta! Wiho, det blir toppen! Vi har faktiskt bokat boende de första 6 nätterna.. sen tar vi det lite som det kommer!

Imorgon är det nyårsafton och jag och Joel var helt inställd på en egen kväll med god mat och inte så mycket mer! Igår fick vi dock en väldigt fin inbjudan från bästa grannarna som inte gick att tacka nej till, så det blir att sällskapa med 2 till par! God mat, roliga spel och kanske lite skålande. Det kan inte bli annat än bra tror jag... =)

Nu ska jag finslipa lite på uppsatsen som jag nu fått fler kommentarer på. Det är svårt och jag är omotiverad, men jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0