kom igen nuuuuuuuuuuuu

Nu sitter jag här igen. Med uppsatsen i högsta hugg. Eller... näe. Varenda dag har jag försööökt men det känns som att jag läst mina egna ord tusen gånger nu! Alla delar i uppsatsen är skrivna och nu är det bara finslip och sådana ändringar kvar. Min handledare tycker att jag pladdrar lite när jag skriver och är övertydlig. Det är mycket möjligt, men när jag nu ska försöka koncentrera delar av min text har jag ingen aning var jag ska skära ner! När jag dessutom läst allt 4000 gånger blir jag blind och ser inga konstigheter alls. Suck.

Men nu måste jag! Nu måste jag ta på mig kritiska glasögon och verkligen ta tag i detta! Min handledare ska få ta sig en sista titt när jag skickar in uppsatsen imorgon och jag är bara rädd att hon ska komma på något drastiskt så att jag måste skriva om stora delar. Men vi håller tummarna.

Nu. Ska. Jag. Skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0