kompis, det går bra nu!

Nu händer det grejjer här.
På måndag ska jag göra en scint? scrint? Skelettscrintografi. De injicerar någon typ av substans i armen
som ska "fastna" där jag har eventuella skador. Så jag får injektionen på morgonen.. sen några timmar senare får jag komma tillbaka och röntga foten. Då ska alla typer av skador synas, hur små de än är! Dessvärre fick jag återbesöket mitt i Thailandsresan (ja, jag ska till thailand!). Så jag ringde nu och bokade telefontid med läkaren som jag får göra i Thailand - då jag alltså får beskedet om min onda fot. Perfekt!

Denna morgon har jag även bokat vaccinationstid eftersom jag just läste att jag måste ta min andra spruta senast 21/12 2011. Den enda tiden de hade på vårdcentralen var 21/12 nästa vecka så det blev ju precis på håret!

Ja, sen är det jul och sen åker vi! 3-18/1 ligger jag på en strand och gör inte så mycket annat än dricker goda drinkar, snorklar med lillebror och myser med sambon. Billigt blev det också! Jag är mer än nöjd. Till råga på allt fick Joel jobba kvar året ut också, vad mer kan man begära? Lite tråkigt att han inte kan träffa sin familj så länge som han hade hoppats på såklart... Men vad ska man göra, men tanke på arbetssituationerna just nu..

Hur som helst är det ganska bra nu alltså. Jag ska sätta mig med min uppsats nu igen. Intervjuerna är gjorda och nedskrivna så nu kan jag börja peta på undersökningen och resultatet. Jag vill lova att det tog låååång tid att skriva ner hela intervjun medan man ska pausa och playa inspelningen hela tiden. Huja.

Nu studier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0