prioriteringar.. igen..

Nu har jag min... åttonde? paus för förmiddagens studier. Jag sneglar på klockan och börjar känna mig stressad.. Jag vill skriva klart min 'undersökning' idag. Sen vill jag hinna dammtorka och åka till iksu också, innan klockan 17 då det är middag hos farmor. Hur ska jag hinna med det?? Knappast.. Uppsatsen måste komma först.. och sen bör dammtorkningen komma eftersom jag har kalas på söndag.. Suck. Jag antar att det blir vilodag idag igen - tredje på rad! Men vad ska man göra? Ikväll är det dock Cxwork med laget (typ som core..), men det är bara 30 minuter och gills egentligen inte tycker jag. Jaja, det får bli hårdkörning på gymmet imorgon och lördag helt enkelt. Veckorna går för fort! Jag hinner inte med allt jag önskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0