Hej hej!

Jag funderar om jag har blivit för gammal för att blogga.. jag menar, jag suger ju! Orkar inte, hinner inte, ids inte.. bla bla bla. Jag menar, det händer inte så mycket roligt längre! Eller joooo.. men inte så mycket galet som för några år sedan!

Igår kom vi i alla fall hem från Thailand. Vi hann med Koh Kradan, Koh Mook, Koh Jum, Koh Rook och Koh Lanta! Huuuur härligt som helst! Vädret var överlag bra men en del gråa (och lite regniga) dagar. Det var hur som helst inte roligt att åka hem igen. Vi har snorklat, spelat volleyboll med ladyboys, ätit gott, solat och massa massa mer. Vi har flyttat runt och bott på en hel del ställen och Joel passade även på att bli sjuk. I ca 2 dygn var han supersjuk med väldigt hög feber. Skräcken var när han mitt i natten fick en febertopp och plötsligt svällde luftrören igen och han kunde inte andas. Den natten vakade jag till solen gick upp och tvingade dessutom Joel att stå upp så att jag skulle märka om han dog. Därefter tvingade jag in honom i en kalldusch sisådär en gång i timmen för att febern skulle sjunka och la blöta handukar i sängen där han låg. Han var kokande het men skakade och frös som bara den.. Sen pang bom efter att hotellägaren kommit med några mystiska piller och kurer blev han frisk igen, hurra!

Nu har jag ont i halsen och är opeppad på eftermiddagens opponering. Mat har vi inte heller hemma, så hungrig är jag. Det finns massor av mer att säga om vår resa (såklart), men det återkommer jag med senare. Typ när det varken kom taxi eller transfer när vi skulle till flyget 5 på morgonen så vi gick och sedan fick skjuts av en onykter laduboy. Hehe. Kul vare!

Hej  hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0